Mens, durf te leren!

Als afsluiting gaan we in op de individuele leerprocessen van een OR-lid.

Onze artikelserie was ondertussen reden voor de redactie van O&O om, als afsluiting, een ronde tafelgesprek te organiseren over het thema: de pro-actieve OR en zijn behoefte aan scholing. Aan die ronde tafel zaten uiteindelijk zoveel ‘deskundigen’ dat het gesprek geen duidelijke lijnen oplevert.

Hupkens, Heleen (2001, december). Pro-actieve OR zet eigen leertraject uit (OR en leren leren). Overheid & Overleg, 9 (12), 21 – 23.

PDF

Jong, Jaap de & Stil, Henk (2001, oktober). Mens, durf te leren! Serie OR en leren leren deel 5. Overheid & Overleg, 9 (10), 5 – 8.

Andere publicaties

Bijdrage

Het team

Walter Hooghiemstra (Red.), Queeste: Een zoektocht naar wat werken leuk maakt (79 – 91). Adviesbureau ATIM.

Artikel

Aan de bar en de ontbijttafel

Zoektocht naar de medezeggenschapsgraal, deel 10, slot, OR informatie, 35 (1-2) (januari-februari), 36 – 38. (Met Wim Schul)

Jaarverslag

Bestuursverslag

In Nederlands Openluchtmuseum, Jaarrekening 2012, 5 – 18.