Mens, durf te leren!

Als afsluiting gaan we in op de individuele leerprocessen van een OR-lid.

Onze artikelserie was ondertussen reden voor de redactie van O&O om, als afsluiting, een ronde tafelgesprek te organiseren over het thema: de pro-actieve OR en zijn behoefte aan scholing. Aan die ronde tafel zaten uiteindelijk zoveel ‘deskundigen’ dat het gesprek geen duidelijke lijnen oplevert.

Hupkens, Heleen (2001, december). Pro-actieve OR zet eigen leertraject uit (OR en leren leren). Overheid & Overleg, 9 (12), 21 – 23.

PDF

Jong, Jaap de & Stil, Henk (2001, oktober). Mens, durf te leren! Serie OR en leren leren deel 5. Overheid & Overleg, 9 (10), 5 – 8.

Andere publicaties

Bijdrage

A környzet állapota közös ügyünk

In Janos Molnar (Red.), Hajózás és környezetvédelem a Dunán, Nemzetközi Konferencia Dunapataj. Május 27-29, (9 – 10). Friedrich Ebert Stiftung.

Boekbespreking

Koud of warm?

(Boekwerk). Mens(en)werk, 2 (6) (september), 28.

Artikel

Leuke cursus gehad?

Serie OR en leren leren deel 3. Overheid & Overleg, 9 (6) (juni), 14 – 16. (Met Henk Stil)