Mens, durf te leren!

Als afsluiting gaan we in op de individuele leerprocessen van een OR-lid.

Onze artikelserie was ondertussen reden voor de redactie van O&O om, als afsluiting, een ronde tafelgesprek te organiseren over het thema: de pro-actieve OR en zijn behoefte aan scholing. Aan die ronde tafel zaten uiteindelijk zoveel ‘deskundigen’ dat het gesprek geen duidelijke lijnen oplevert.

Hupkens, Heleen (2001, december). Pro-actieve OR zet eigen leertraject uit (OR en leren leren). Overheid & Overleg, 9 (12), 21 – 23.

PDF

Jong, Jaap de & Stil, Henk (2001, oktober). Mens, durf te leren! Serie OR en leren leren deel 5. Overheid & Overleg, 9 (10), 5 – 8.

Andere publicaties

Boekbespreking

Middenkaders

(Lezen). Mens(en)werk, 4 (3) (april), 26.

Column

Ed van Thijn

Radikalenkrant, 16 (1983) (3), (17 maart), 40

Cahier

De stalknecht en zijn maatjes

Toekomst voor medezeggenschap en management. Visie, inzicht en instrumenten voor samenwerking (Praktijkcahier 18 Overleg en medezeggenschap bij overheid). Samsom.